Сторінка практичного психолога
Практичний психолог закладу - Шевчук Л.В.
розклад роботи:
- вівторок з 14-00 по 18-00, вул. Лесі Українки 16 , каб. 4.
- середа, четвер з 14-00 по 18-00, вул. Купчинського 3 , каб 16.
- пятниця, субота з 9-00 по 18-00 , вул. Грушевського 2а, каб 7.
ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
- Національна дитяча «гаряча лінія»
116 111 або 0 800 500 225 - Гаряча телефонна лінія щодо булінгу
116 000 - Гаряча лінія з питань запобігання насильству
116 123 або 0 800 500 335 - Уповноважений Верховної Ради з прав людини
0 800 50 17 20 - Уповноважений Президента України з прав дитини
044 255 76 75 - Центр надання безоплатної правової допомоги
0 800 213 103 - Національна поліція України
102
Інформація для батьків - https://drive.google.com/drive/folders/11B544P3-oLafcvapnPdM-OmMO4qwcRdX?usp=sharing
інформація для дітей - https://drive.google.com/drive/folders/1N0ctcYWi3Hgc8RUEILldJorwKrsBdznZ?usp=sharing
Інформація для педагогів - https://drive.google.com/drive/folders/18GtbZLzZvkczIRNAgGLpxgvm_KOqa0Eh?usp=sharing
План заходів
щодо запобігання і протидії жорстокого поводження з дітьми
в ЦТДЮ на 2025-2026 навчальний рік
|
№ |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
Примітки |
|||||
|
Вересень 2025 |
Адміністрація, практичний психолог |
Ознайомлення педагогічних працівників |
||||||
|
Вересень, січень |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
Підпис листа ознайомлення |
||||||
|
Жовтень 2025, лютий 2026 |
Практичний психолог |
За потреби – індивідуальна робота |
||||||
|
Протягом року |
Керівники гуртків, практичний психолог |
Вікова адаптація тем |
||||||
|
Протягом року |
Практичний психолог, керівники гуртків |
Розвиток особистих кордонів |
||||||
|
1 раз на семестр |
Адміністрація, практичний психолог |
|
||||||
|
Протягом року |
Практичний психолог |
Гарячі лінії, контакти служб |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
Практичний психолог |
Методики: соціометрія, спостереження |
||||||
|
Лютий–березень |
Адміністрація, методисти, практичний психолог |
Підвищення обізнаності педагогів |
||||||
|
Протягом року |
Практичний психолог, керівники гуртків |
Індивідуальна або групова підтримка |
||||||
|
Протягом року |
Практичний психолог керівники гуртків |
Індивідуальна або групова підтримка |
План заходів ЦТДЮ
щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу
серед учасників освітнього процесу у 2024-2025нр.
|
№ |
Назва заходу |
Термін проведення |
|
|
Адміністрація |
|
||
|
1. |
Довести до відома керівників гуртків Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 № 2657-VІІ та ознайомити з методичними рекомендаціями МОНУ для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 № 2657-VІІ |
Вересень |
|
|
2. |
Забезпечити неухильне виконання педагогами ЦТДЮ Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини |
Протягом року |
|
|
3. |
Розмістити на інформаційному стенді та сайті ЦТДЮ номери телефонів гарячої лінії протидії булінгу |
Вересень |
|
|
4. |
Організація співпраці з фахівцями щодо профілактичної роботи з питань попередження булінгу та насильству |
Протягом року |
|
|
Методисти |
|
||
|
6. |
Провести засідання методичних об’єднань керівників гуртків відділів на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу , дискримінації та насилля серед учасників освітнього процесу» |
Січень
|
|
|
7. |
Розробляти заходи для гуртківців різної вікової категорії щодо попередження булінгу та насильства в дитячому середовищі |
Протягом року |
|
|
Практичний психолог |
|
||
|
8. |
Проводити соціально-психологічні дослідження серед гуртківців закладу, з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити буклет для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх |
Протягом року |
|
|
9. |
Анкетування гуртківців з метою виявлення проявів насильства |
Протягом року |
|
|
10. |
Профілактика конфліктності через підвищення особистісної само ідентифікації в колективі. |
Протягом року |
|
|
11. |
Тренінг «Дружба» (для здобувачів освіти) |
Жовтень |
|
|
12. |
Поради учням, які стали жертвами булінгу |
Протягом року |
|
|
13. |
Розробка буклету для педагогів ЦТДЮ та батьків: «Як допомогти дитині, яка перебуває у стресі, причиною якого є булінг» |
Грудень |
|
|
14. |
Розробка буклетів для батьків гуртківців: «Виховання без насилля» |
Березень |
|
|
Керівники гуртків |
|
||
|
15. |
Провести батьківські збори, на яких ознайомити батьків з алгоритмом дій керівників і батьків з протидії булінгу |
Вересень- жовтень |
|
|
16. |
Пропагувати під час освітнього процесу формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей |
Протягом року |
|
|
17. |
Бесіди для гуртківців щодо протидії булінгу (цькуванню) «Як подолати булінг» з представниками поліції, соціальної служби тощо. |
Протягом року |
|
|
18. |
Провести години спілкуваня «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо. |
Протягом року |
|
|
19 |
Провести виставку плакатів «Стоп булінг» |
Листопад |
|
|
20. |
Інтелектуальна гра «Ми різні, але рівні» (до Всеукраїнської акції «16 днів проти насилства») |
Грудень |
|
|
21. |
Конкурс малюнків на тему «Маленькі долоньки протии насильства» |
Лютий |
|
|
22. |
Імітаційні ігри для молодших гуртківців: «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив когось» тощо |
Протягом року |
|
.jpg)
